|
|
|
Şimdi uzaktan destek istiyorsanız |
|
CESESACMX'ı tıklayıp çalıştırın. ID ve parola ile bigisayırınıza bağlanalıp size uzaktan destek verelim.
|
|
Program hangi bilgisayarada çalışır? |
|
MS Windows 11, Windows 10, 8 veya 7 işletim sistemi olan bilgisayarlarda çalışır. Başka bir
özellik veya ek program gerekmez. |
|
Program desteği var mı? |
|
Evet var. Her programın içinde resimli öğretim ve kullanım kılavuzu vardır. Ayrıca
her ekranda neyin nasıl kullanılacağı yardım düğmesi ile anlatılır. |
|
Windows çökerse ne olur? |
|
Hiçbir
şey olmaz. Detaylı açıklama için tıklayın. |
|
Anında destek var mı? |
|
Evet var. Programda hangi
işi yapıyor iken yardıma ihtiyaç duyarsanız, o ekranda, üzerinde
soru işareti olan Yardım düğmesini tıklayın. Neyi, nasıl yapacağınızı anlatan
yardım penceresi anında karşınıza gelir. |
|
İnternet desteği var mı? |
|
Evet var.
adresine gönderdiğiniz her soru en geç 24 saat içinde cevaplandırılır. |
|
Telefon desteği var mı? |
|
Evet var.
Pazatesi-Cuma
saat 9:00-18:00
>> (216)346-2518 ve 550
0118
Pazartesi-Cumartesi
saat 8:00-20:00 >> (532)335-1030 Öncelikle
programda kullandığınız ekrandaki yardım düğmesinden yararlanınız. Orada bulamadığınız
konularda görüşelim lütfen.
|
|
WhatsApp desteği var mı? |
|
Evet var. (532) 335 1030 |
|
Soru veya dileğimi nasıl iletirim? |
|
İnternet sitemizdeki 'Soru ve Dilek'
formu ile bize ulaşabilirsiniz. Formu görmek için tıklayın.
|
|
Bilgilerin yedeğini nasıl alırım? |
|
Tüm programlarımızda, MENÜ Seçenekleri içinde
'Servis İşleri' alt menüseünde>>'Bilgleri Yedekleme' seçeneği var. Yedeklemek için siz
sadece fareyi tıklıyorsunuz. İsterseniz otomatik yedekleme de var. |
|
Destek aradığım konu burada yok. Ne yapayım? |
|
Bu destek
kelimesini tıklayarak isteğinizi bize iletin
lütfen.
|